Verlies 

08-10-2020

Lieve Marcel  na 33 jaar.  


mijn eerst geborene

Marcel is jou naam


mijn zoon het doet me zoveel pijn

in jou een ondragelijk lijden

het liep mee aan onze zijde

soms over gesproken


een stil woord

het stille verdriet

een stille lach

jou stille kracht


een wond die niet helen kon

een lijden die het overwon

liefde die zo stralend was

de schaduw die het overnam


langzaam, heel langzaam druppelt de werkelijkheid binnen

te groot voor woorden

langzaam, heel langzaam druppelt de werkelijkheid binnen

te groot voor ineens


Ik heb je zo lief mijn kind

Ik weet nog niet hoe

mijn verscheurde hart moet helen

tijd zal het mij leren


van huis uit hierheen gebracht

dit kreeg ik niet bedacht

dicht bij je, in gedachte bij ieder aanwezig

ik bid, dat je met liefde daar omringt zult worden


mijn eerst geborene

Marcel is jou naam



Eleonora Harks, praktijk Kracht Maastricht
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin